Başkan Kahveci’den Uşak’taki Kütahyalılar Derneği’ne nezaket
Başkan Kahveci’den Uşak’taki Kütahyalılar Derneği’ne nezaket
Haber Giriş Tarihi: 22.06.2026 10:48
Haber Güncellenme Tarihi: 22.06.2026 10:48
Kaynak:
IGF
Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci ve Uşak Belediye Başkan Vekili Av. Hatice Terekeci Özkan, Uşak Kütahyalılar Dayanışma ve Kültür Derneği’ni ziyaret ederek hemşehrilerle bir araya geldi.
KÜTAHYA (İGFA) - Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci ile Uşak Belediye Başkan Vekili Av. Hatice Terekeci Özkan, beraberlerindeki protokol üyeleriyle birlikte Uşak Kütahyalılar Dayanışma ve Kültür Derneği’ni ziyaret etti.
Ziyarette Uşak’ta yaşayan Kütahyalılarla bir araya gelen heyet, dernek üyeleriyle sohbet ederek talep ve önerileri dinledi. Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşmada, Kütahya ile Uşak arasındaki kültürel bağların güçlendirilmesi, dayanışma ruhunun korunması ve ortak değerlerin gelecek nesillere aktarılmasının önemi üzerinde duruldu.
Başkan Eyüp Kahveci, memleketlerinden uzakta yaşayan Kütahyalıların kültürel kimliklerini yaşatmak adına önemli çalışmalar yürüten dernek yöneticilerine teşekkür etti. Kahveci, hemşehri birlikteliğinin ve dayanışma kültürünün her zaman destekçisi olmaya devam edeceklerini ifade etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başkan Kahveci’den Uşak’taki Kütahyalılar Derneği’ne nezaket
Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci ve Uşak Belediye Başkan Vekili Av. Hatice Terekeci Özkan, Uşak Kütahyalılar Dayanışma ve Kültür Derneği’ni ziyaret ederek hemşehrilerle bir araya geldi.
KÜTAHYA (İGFA) - Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci ile Uşak Belediye Başkan Vekili Av. Hatice Terekeci Özkan, beraberlerindeki protokol üyeleriyle birlikte Uşak Kütahyalılar Dayanışma ve Kültür Derneği’ni ziyaret etti.
Ziyarette Uşak’ta yaşayan Kütahyalılarla bir araya gelen heyet, dernek üyeleriyle sohbet ederek talep ve önerileri dinledi. Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşmada, Kütahya ile Uşak arasındaki kültürel bağların güçlendirilmesi, dayanışma ruhunun korunması ve ortak değerlerin gelecek nesillere aktarılmasının önemi üzerinde duruldu.
Başkan Eyüp Kahveci, memleketlerinden uzakta yaşayan Kütahyalıların kültürel kimliklerini yaşatmak adına önemli çalışmalar yürüten dernek yöneticilerine teşekkür etti. Kahveci, hemşehri birlikteliğinin ve dayanışma kültürünün her zaman destekçisi olmaya devam edeceklerini ifade etti.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler